Hotel Lafonte Recenze
-
Personál
97% -
Čistota
97% -
Vybavení
95% -
Pohodlí
94% -
Poměr cena/kvalita
93%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Eva Foremanova
jednotlivec, 24.4.2017
Čeština
Jan Sloup
jednotlivec, 19.9.2016
Čeština
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši návštěvu a za zaslané hodnocení.
Jsme nesmírně rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili a že jste byli s našimi službami spokojeni.
Rád bych Vás ubezpečil, že pokoj, ve kterém jste byli s Vaší paní ubytováni, měl naprosto stejné vybavení, jako pokoje v horních patrech. Bohužel v době příjezdu, kdy jste na nás tento požadavek vznesl, byli pokoje v horních patrech již obsazeny a hotel byl v tomto termínu kompletně vyprodán. Z toho důvodu nebyla výměna pokoje již možná. Ještě jednou Vám mnohokrát děkujeme za Vaši návštěvu a za pochopení dané situace.
S úctou Jan Ciglanský a celý Lafonte-tým
Martin Nižaradze
dospělý pár, 21.7.2015
Čeština
Petr Bečvář
dospělý pár, 25.10.2011
Čeština
mnohokrát Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu a za zaslanou recenzi, které si nesmírně vážíme. Právě díky těmto důležitým podnětům zákazníků se nám daří více zkvalitňovat naše služby.
Do hotelu jsme úmyslně umístili relaxační bazén s protiproudem ve kterém je teplota vody 31 stupňů Celsia, což je samozřejmě rozdíl oproti plaveckému bazénu, který je rozměrově větší a v mnoha případech nedosahuje teplota vody tak vysokých hodnot. Co se týká velikosti sprchového koutu, tak se jedná o standardní rozměry, ale přesto Vám mnohokrát děkujeme za důležitý podnět, který pečlivě zvážíme.
S pozdravem
Jan Ciglanský
ředitel hotelu
Vladimír Sváček
jednotlivec, 6.12.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Miluše Pechová
jednotlivec, 23.4.2019
Čeština
Jana Kobiláková
dospělý pár, 29.9.2018
Čeština
Vladimíra Poláčková
jednotlivec, 19.9.2018
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Alena Orlová
dospělý pár, 23.4.2017
Královéhradecký kraj
Ing. Jitka Mikulová
ostatní, 5.5.2015
Vysočina kraj
Jaroslava Lněničková
jednotlivec, 30.4.2019
Čeština
Anonym
jednotlivec, 19.11.2018
Jihomoravský kraj
IRENA PROCHÁZKOVÁ
ostatní, 28.7.2017
Plzeňský kraj
Anonym
jednotlivec, 28.6.2017
Čeština
chtěl bych Vám mnohokrát poděkovat za Vaši návštěvu a za Váš čas, který jste věnovala uvedené recenzi.
Rád bych se Vám i já touto cestou omluvil za vzniklé nedopatření ohledně zapomenuté přistýlky v den Vašeho příjezdu a za nedorozumění ohledně zúčtování konzumace v naší hotelové restauraci a rád bych v krátkosti vysvětlil, jak k tomuto nedorozumění došlo.
Náš nový kolega na restauraci omylem špatně převedl konzumaci jiného stolu na Váš hotelový účet a o své chybě neinformoval kolegyni na recepci, která Vám pak v den Vašeho odjezdu tento účet předložila k úhradě. Zřejmě byla z této situace také zaskočena a bohužel to na sobě nechala příliš znát, což samozřejmě není z profesního hlediska v pořádku. Osobně jsem hned včera s mými kolegy jejich chyby v komunikaci probral a sjednal nápravné opatření a pevně věřím, že i když jsme, jak sama píšete "jen lidi", tak k těmto chybám již nebude docházet.
Přeji Vám hodně zdraví, štěstí a spoustu veselých životních chvil a mnohokrát Vám děkuji za pochopení.
S úctou
Jan Ciglanský / ředitel hotelu
Karel Menšík
jednotlivec, 7.4.2015
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
skupina přátel, 22.10.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)
Jana Čučelová
jednotlivec, 16.9.2022
Hl.m.Praha
Anonym
jednotlivec, 17.8.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 21.6.2022
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Miro Hertl
jednotlivec, 30.6.2020
Čeština