+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Lafonte Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 881 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva Foremanova

Einzelreisender, 24.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Personál hotelu byl velice příjemný a ochotný. Večeře chutné. Pokoje čisté.

  • Přistýlka byla velice nepohodlná, děti se nevyspaly. Káva v restauraci se nedala pít. Snídaně průměrné.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jan Sloup

Einzelreisender, 19.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • - organizace a kvalitně prováděné procedury /např. masáž/ - chutné jídlo, včetně příjemné obsluhy

  • - neumožnění výměny pokoje z 1.NP za jiný ve vyšším podlaží

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane,
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši návštěvu a za zaslané hodnocení.
Jsme nesmírně rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili a že jste byli s našimi službami spokojeni.
Rád bych Vás ubezpečil, že pokoj, ve kterém jste byli s Vaší paní ubytováni, měl naprosto stejné vybavení, jako pokoje v horních patrech. Bohužel v době příjezdu, kdy jste na nás tento požadavek vznesl, byli pokoje v horních patrech již obsazeny a hotel byl v tomto termínu kompletně vyprodán. Z toho důvodu nebyla výměna pokoje již možná. Ještě jednou Vám mnohokrát děkujeme za Vaši návštěvu a za pochopení dané situace.
S úctou Jan Ciglanský a celý Lafonte-tým

Martin Nižaradze

Älteres Paar, 21.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • personal velmi vstřícný.

  • Špínava voda ve viřivce! Svedilo me cele tělo. Masáže : Čas kdy půjdu na masáže mi byl určen v 8 hodin ráno a jiný termín není možný. Jel jsem si tam odpočinout, ale vsavat o víkendu v 7:30 a pak běžet na masáž, to mi narušilo relaxační víkend ,který jsem očekával. Reflexní masáž nohou byla špatně provedena. Masérka me vůbec nemasirovala chodidla, ale pouze nohy.

Persönlich
9
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
9

Petr Bečvář

Älteres Paar, 25.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Výhoda možnosti parkování zdarma před hotelem , nebo využití parkovacího domu za poplatek. Personál vstřícný, čisté pokoje není co vyčítat až na menší bazén a dost malý sprchový kout na pokoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
5
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane,

mnohokrát Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu a za zaslanou recenzi, které si nesmírně vážíme. Právě díky těmto důležitým podnětům zákazníků se nám daří více zkvalitňovat naše služby.

Do hotelu jsme úmyslně umístili relaxační bazén s protiproudem ve kterém je teplota vody 31 stupňů Celsia, což je samozřejmě rozdíl oproti plaveckému bazénu, který je rozměrově větší a v mnoha případech nedosahuje teplota vody tak vysokých hodnot. Co se týká velikosti sprchového koutu, tak se jedná o standardní rozměry, ale přesto Vám mnohokrát děkujeme za důležitý podnět, který pečlivě zvážíme.

S pozdravem

Jan Ciglanský
ředitel hotelu

Vladimír Sváček

Einzelreisender, 6.12.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Miluše Pechová

Einzelreisender, 23.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • klidný rodinný hotel

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jana Kobiláková

Älteres Paar, 29.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Pobyt naprosto splnil naše očekávání. Hotel v klidné čtvrti, výborná dostupnost do centra.

  • Recepční věděly odpovědi na naše všetečné dotazy,doporučily cyklotrasy. Kuchyně i servis perfektní. Balneo ozdravělo naše těla. Paní masérka nehladila, ale opravdu masírovala.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
8

Vladimíra Poláčková

Einzelreisender, 19.9.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
8

Alena Orlová

Älteres Paar, 23.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Byli jsme s manželem spokojeni s poskytnutymi službami,ochotou a vrelym přístupem personalu i s pracovnicemi sluzeb balneo úseku.

  • Příjemný pristup pracovníků hotelu i dobrá kuchyně.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ing. Jitka Mikulová

andere Gruppe, 5.5.2015

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Příjemný menší hotel "rodinného" typu, s vynikající kuchyní a výbornou kosmetikou, užily jsme si se sestrou příjemný wellness pobyt v Karlových Varech

  • Skvělá kuchyně, měly jsme polopenzi, opravdu jsme si pochutnaly. Chutné a bohaté snídaně. Výborné kosmetické služby v salónu u paní Anny v hotelu. Příjemný a ochotný personál - na recepci, v restauraci Možnost využívat hotelový bazén až do 22.00. Velmi klidné místo k odpočinku Karlovy Vary jako město - krásné město s mnoha možnostmi vyžití, nebyly jsme zde poprvé, rády sem zavítáme znovu

  • Poměrně velká vzdálenost hotelu od centra, nutnost používat městskou dopravu nebo taxi. Blízké okolí hotelu - nevhodné k procházkám. Jako největší slabinu hodnotíme balneo provoz. Měly jsme balíček Kouzlo rašeliny, po částečné masáži zad mi druhý den naskočily na několika prý problémových partiích modřiny - 2 v oblasti bederní páteře a 1 v okolí pravé lopatky. To se mi po žádné masáži nikdy nestalo. Také bych během procedury místo debaty personálu o současné situaci raději poslouchala relaxační hudbu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
8

Jaroslava Lněničková

Einzelreisender, 30.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Celkově jsem zde byla opravdu spokojená. Ubytování, personál, služby, stravování a celková atmosféra super. Přestože jde o 4* hotel, osobitý přístup personálu vytvořil atmosféru pohodového rodinného prostředí. Mohu doporučit.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 19.11.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Paní recepční byla velmi vstřícná a ochotná!!!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
7

IRENA PROCHÁZKOVÁ

andere Gruppe, 28.7.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Ochotný a milý personál na úrovni.Jídlo výborné,ubytování luxusní.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Ihned jak jsme přišly na hotel, tak nás zarazilo, proč jsou v pokoji pouze 2 postele, když na pokoji budeme 3. Šla jsem se teda zeptat na recepci o co jde a recepční nám řekla, že na to musela pokojská zapomenout. Poté nám tedy přivezli přistýlku a ostatní věci, které byly pro třetího člověka ( uznávám, že toto se může stát, jsme přeci jen lidi ). Poté jsme prožily klidný pobyt. Musím říct, že v hotelu vaří velmi dobřé a mají velmi milého číšníka a i slečna ze spa byla také velmi milá. To bohužel nemohu říct o paní recepční. Při odjzedu jsme vrátily karty a ona nám podala účet, který máme zaplatit za konzumaci. My jsme však zaplatily vše již v restauraci a tak jsme ji sdělily, že máme již vše zaplacené. Ona na nás koukala jako kdybchom lhaly a že to tam má jako nezaplacené atd. Šla se tedy zeptat do restaurace, kde jí sdělily, že opravdu máme vše zaplacené a že musela nastat chyba. Poté teda přišla zpět a ještě po tom všem nám řekla, že tu mapu, kterou nám dala první den, že za ní potřebuje 5 korun. Já osobně bych si o těch blbých 5 korun ani neřekla, po takových trapasech.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

chtěl bych Vám mnohokrát poděkovat za Vaši návštěvu a za Váš čas, který jste věnovala uvedené recenzi.

Rád bych se Vám i já touto cestou omluvil za vzniklé nedopatření ohledně zapomenuté přistýlky v den Vašeho příjezdu a za nedorozumění ohledně zúčtování konzumace v naší hotelové restauraci a rád bych v krátkosti vysvětlil, jak k tomuto nedorozumění došlo.

Náš nový kolega na restauraci omylem špatně převedl konzumaci jiného stolu na Váš hotelový účet a o své chybě neinformoval kolegyni na recepci, která Vám pak v den Vašeho odjezdu tento účet předložila k úhradě. Zřejmě byla z této situace také zaskočena a bohužel to na sobě nechala příliš znát, což samozřejmě není z profesního hlediska v pořádku. Osobně jsem hned včera s mými kolegy jejich chyby v komunikaci probral a sjednal nápravné opatření a pevně věřím, že i když jsme, jak sama píšete "jen lidi", tak k těmto chybám již nebude docházet.

Přeji Vám hodně zdraví, štěstí a spoustu veselých životních chvil a mnohokrát Vám děkuji za pochopení.

S úctou

Jan Ciglanský / ředitel hotelu

Karel Menšík

Einzelreisender, 7.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 22.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
7

Jana Čučelová

Einzelreisender, 16.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Libilo se mi, kdyz to porovnam s taky s hotelem 4 hvezdicky, hotel Diana Fr.lazne tam bylo vecer jidlo jako u vas, ale jeste plne stoly na vyber, piti bylo v cene a cena byla jakou vas

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 21.6.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miro Hertl

Einzelreisender, 30.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Jsme v dobe cholery, v hotelu se snazi na tento fakt co nejvice positivne reagovat.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7