Hotel Lafonte Bewertungen
-
Personal
97% -
Sauberkeit
97% -
Ausstattung
95% -
Komfort
94% -
Preis-Leistungverhältnis
93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Eva Foremanova
Einzelreisender, 24.4.2017
Čeština
Jan Sloup
Einzelreisender, 19.9.2016
Čeština
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši návštěvu a za zaslané hodnocení.
Jsme nesmírně rádi, že jste si pobyt v našem hotelu užili a že jste byli s našimi službami spokojeni.
Rád bych Vás ubezpečil, že pokoj, ve kterém jste byli s Vaší paní ubytováni, měl naprosto stejné vybavení, jako pokoje v horních patrech. Bohužel v době příjezdu, kdy jste na nás tento požadavek vznesl, byli pokoje v horních patrech již obsazeny a hotel byl v tomto termínu kompletně vyprodán. Z toho důvodu nebyla výměna pokoje již možná. Ještě jednou Vám mnohokrát děkujeme za Vaši návštěvu a za pochopení dané situace.
S úctou Jan Ciglanský a celý Lafonte-tým
Martin Nižaradze
Älteres Paar, 21.7.2015
Čeština
Petr Bečvář
Älteres Paar, 25.10.2011
Čeština
mnohokrát Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu a za zaslanou recenzi, které si nesmírně vážíme. Právě díky těmto důležitým podnětům zákazníků se nám daří více zkvalitňovat naše služby.
Do hotelu jsme úmyslně umístili relaxační bazén s protiproudem ve kterém je teplota vody 31 stupňů Celsia, což je samozřejmě rozdíl oproti plaveckému bazénu, který je rozměrově větší a v mnoha případech nedosahuje teplota vody tak vysokých hodnot. Co se týká velikosti sprchového koutu, tak se jedná o standardní rozměry, ale přesto Vám mnohokrát děkujeme za důležitý podnět, který pečlivě zvážíme.
S pozdravem
Jan Ciglanský
ředitel hotelu
Vladimír Sváček
Einzelreisender, 6.12.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Miluše Pechová
Einzelreisender, 23.4.2019
Čeština
Jana Kobiláková
Älteres Paar, 29.9.2018
Čeština
Vladimíra Poláčková
Einzelreisender, 19.9.2018
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Alena Orlová
Älteres Paar, 23.4.2017
Královéhradecký kraj
Ing. Jitka Mikulová
andere Gruppe, 5.5.2015
Vysočina kraj
Jaroslava Lněničková
Einzelreisender, 30.4.2019
Čeština
Anonym
Einzelreisender, 19.11.2018
Jihomoravský kraj
IRENA PROCHÁZKOVÁ
andere Gruppe, 28.7.2017
Plzeňský kraj
Anonym
Einzelreisender, 28.6.2017
Čeština
chtěl bych Vám mnohokrát poděkovat za Vaši návštěvu a za Váš čas, který jste věnovala uvedené recenzi.
Rád bych se Vám i já touto cestou omluvil za vzniklé nedopatření ohledně zapomenuté přistýlky v den Vašeho příjezdu a za nedorozumění ohledně zúčtování konzumace v naší hotelové restauraci a rád bych v krátkosti vysvětlil, jak k tomuto nedorozumění došlo.
Náš nový kolega na restauraci omylem špatně převedl konzumaci jiného stolu na Váš hotelový účet a o své chybě neinformoval kolegyni na recepci, která Vám pak v den Vašeho odjezdu tento účet předložila k úhradě. Zřejmě byla z této situace také zaskočena a bohužel to na sobě nechala příliš znát, což samozřejmě není z profesního hlediska v pořádku. Osobně jsem hned včera s mými kolegy jejich chyby v komunikaci probral a sjednal nápravné opatření a pevně věřím, že i když jsme, jak sama píšete "jen lidi", tak k těmto chybám již nebude docházet.
Přeji Vám hodně zdraví, štěstí a spoustu veselých životních chvil a mnohokrát Vám děkuji za pochopení.
S úctou
Jan Ciglanský / ředitel hotelu
Karel Menšík
Einzelreisender, 7.4.2015
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Gruppe von Freunden, 22.10.2012
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jana Čučelová
Einzelreisender, 16.9.2022
Hl.m.Praha
Anonym
Einzelreisender, 17.8.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 21.6.2022
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Miro Hertl
Einzelreisender, 30.6.2020
Čeština