+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Lafonte Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 878 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Martin Anděra

Älteres Paar, 9.9.2013

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
12 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
2

Petra Nedvedova

Älteres Paar, 27.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Bruno Kremer

Älteres Paar, 18.4.2015

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Prijemny personal a parkovani pred hotelem.

  • Kvalita gastronomie.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
5

Vlastimil Horáček

Einzelreisender, 9.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Dobrý den, nejsem náročný zákazník ale bohužel jsem nedostatky shledal. večeře měla být podána formou 3chodového menu. Místo toho jsme si musely salát nandat a odnést ke stolu, pak jsme dostaly kuřecí prso které bylo uvnitř syrové a hranolky. Bylo to bez moznosti výběru. Každý nejí kuřecí a každý nejí krvavý steak. K jídlu nebyl ani nápoj zadarmo. Také jsme měly malí stůl se kterým jsme se museli dělit s německými důchodci. Bohaté snídaně formou bufetu jsou 3 druhy kávy, několik druhů čaje, 3 džusy, sladké a slané pečivo a mnoho dalšího. To co bylo na výběr nebudu komentovat. Půlhodinová masáž je ztráta času. TO NEBYLA MASÁŽ. Pro nás to měl být romantický víkend. ZKLAMÁNÍ!!! Jsem z toho zklamaný.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

chtěl bych Vám velmi poděkovat za Váš zaslaný komentář, který mne přirozeně příliš nepotěšil. Společně s celým týmem hotelu Lafonte se snažíme uspokojit přání našich hostů, ale z Vašeho hodnocení je zřejmé, že se nám to v případě Vašeho pobytu ne zcela podařilo. Právě výše zmiňovaný salátový bufet, který byl v nabídce během Vašeho pobytu, jsme zavedli na přání našich hotelových hostů, kdy jsme reagovali na jejich argumenty, že každý nejí veškerou zeleninu a upřednostňuje určitý dresing. Z tohoto důvodu jsme přistoupili k této variantě, kdy si každý host může namíchat salát dle vlastní chuti a salátový bufet může samozřejmě navštívit i několikrát během večeře. Večeře jsou u nás servírovány formou 3-chodového menu, kdy si hosté vždy při večeři vybírají na další den hlavní pokrm ze tří různých variant. I v této oblasti jsem kdykoliv připraveni vyjít našim hostům maximálně vstříc, protože dost často se setkáváme s určitými druhy diet, či alergií, nebo jsou pro někoho servírované porce příliš velké a druhý by opět raději porci velikosti XXL. Nápoje k večeři zdarma bohužel nepodáváme. Zřejmě z důvodů dobré obsazenosti restaurace jste sdílel stůl s dalšími hosty. Je mi nesmírně líto, že jsem s Vaší rezervací neobdrželi kratičkou zmínku o tom, že si přejete Vaši paní romanticky překvapit, mohli jsme Vám tak pomoci uspořádat nějaké drobnosti, které by na ní určitě mile zapůsobily. Součástí Vašeho last minutového víkendového pobytu byla i částečná masáž, kterou provádí naši certifikovaní maséři. Z Vašeho hodnocení není zcela zřejmé, jaký nedostatek jste na této masáží shledal. Částečná masáž trvá 20 minut a lze si ji po předchozí domluvě za poplatek prodloužit na masáž celkovou, která pak trvá 50 minut.

V každém případě Vám ještě jednou mnohokrát děkuji za to, že jste si našel čas na vyplnění této recenze a že jste poukázal na věci, které Vám během Vašeho pobytu nevyhovovaly, protože právě konstruktivní kritika nám pomáhá naše služby neustále zlepšovat a přizpůsobovat požadavkům našich klientů.

S úctou

Ing. Jan Ciglanský / ředitel hotelu

Anonym

Junges Paar, 21.8.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Neuveritelne vstricny a ochotny personal.

  • Kvalita jidla katastrofalni. Velmi akutne by hotel potreboval nove postele pro lepsi spanek.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
4

Monika Formáčková

Einzelreisender, 11.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jitka Šimová

Einzelreisender, 26.1.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • ČISTOTA V CELÉM HOTELU,VSŘÍCNÝ PERSONÁL

  • STRAVA VEŠKERÁ -SNÍDANĚ ,VEČEŘE NEADEKVÁTNÍ NECHUTNÉ NEJEDLÉ NEPOMĚR CENY .VYSOKÁ CENA ZA POBYT PŘEDRAŽENÁ

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní,

chtěl bych Vám poděkovat za Váš čas, který jste věnovala vyplnění této recenze.

Cením si Vašeho kladného hodnocení i zmíněných kritických připomínek, které jsou však z mého pohledu Vámi dosti nevhodně interpretovány a poškozují dobré jméno našeho hotelu. Uvědomuji si, že může dojít k nespokojenosti ze strany hosta, kterého zrovna neoslovil nabízený výběr hlavních jídel, nebo že naopak někteří hosté dodržují určitou formu diety. V tomto případě jsou moji kolegové připraveni reagovat na případná přání hostů a vyjít jim tak maximálně vstříc. Pevně si však stojím za kvalitou připravovaných pokrmů z kvalitních a nezávadných surovin, které nám dodávají vybraní a renomovaní dodavatelé. Velmi mne mrzí, že se v tomto směru nepodařilo nalézt, jak sama uvádíte "vstřícnému personálu", správnou formu komunikace a tím dosáhnout Vaší plné spokojenosti.

Zároveň se Vám musím ještě jednou hluboce omluvit za chybu, která se stala ve fázi rezervace Vašeho pobytu, kdy došlo omylem k chybnému zadání ceny za Váš pobyt. Vše jsem dnes prověřil a osobně se Vám telefonicky za vzniklou situaci omluvil a osobně se zaručil za to, že přeplacená částka za pobyt bude zpět poukázána na Váš účet. Možná, že i tato nepříjemná věc měla velký vliv na celkové hodnocení, které jste nám zaslala. Přesto věřím, že jste si pobyt v Karlových Varech, i přes vzniklá nedopatření, příjemně užila a moc bych si přál, aby nebyl tím posledním. Byly bychom samozřejmě velmi potěšeni, kdybychom Vás mohli do budoucna opět přivítat v našem hotelu.

Přeji Vám mnoho zdraví a štěstí ve Vašem osobním životě!

S úctou

Ing. Jan Ciglanský / ředitel hotelu Lafonte

Anonym

Einzelreisender, 27.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
6

Irena Mazánková

Einzelreisender, 2.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Hotel cisty, personal prijemny a ochotny, wellness slabsi, jidlo spatne, neodpovida ctyrhvezdickovemu hotelu.

  • Prijemny a ochotny personal Cistota

  • Jidlo

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Mazánková,
mnohokrát Vám děkujeme za Vaši návštěvu.
Jsme velice rádi, že jste byli s pobytem spokojeni a vážíme si Vašeho kladného i záporného hodnocení. Je velká škoda, že jste nám do hodnocení neuvedla konkrétněji, co Vám na nabízené polopenzi nevyhovovalo. Mohli bychom pak v této odpovědi lépe reagovat na Vaši nespokojenost. Pojem "špatné jídlo" zní poněkud hanlivě a bohužel nepoukazuje na konkrétní nedostatek. Nesmírně nás mrzí, že jsme během Vašeho pobytu nedokázali uspokojit Vaše chuťové buňky a představu týkající se nabídky polopenze ve čtyřhvězdičkovém hotelu. Svou nespokojenost s nabídkou večeří jste nám mohla sdělit přímo na místě a bývali bychom Vám mohli nabídnout jinou alternativu. Osobně bych Vás chtěl ujistit o tom, že k přípravě všech pokrmů používáme velice kvalitní suroviny od renomovaných dodavatelů, které mnohdy převyšují stanovený finanční limit na přípravu pokrmu.
Přeji Vám hodně zdraví, štěstí a spokojenosti.
S úctou
Ing. Jan Ciglanský / ředitel hotelu Lafonte

Petruše Válka Kosová

Einzelreisender, 27.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Byli jsme velmi rozčarováni chováním personálu v restauraci, kde jsme více jak 15 min.čekali zda si nás všimne obsluha. Nevšimla, odešli jsme. Později jsme se vrátili, to už si nás obsluha všimla, ale pak servírka, uklízečka a recepční usedly k obědu přímo v restauraci a opět si nás nikdo nevšímal, a tak jsme seděli nad prázdnými talíři. Také familierní přístup obsluhy se ke 4hvězdičkovému hotelu nehodí. Toto na nás nechalo nepěknou vzpomínku na tento hotel. Už nikdy více sem.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
6

Eva Weinerová

Einzelreisender, 6.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Klidné a tiché místo Perfektní postele a spaní soukromá vířivka

  • velice špatná informovanost od recepčních,není možné pátrat během tří dní na co má klient nárok výhrada ke stravování,po jídle velké bolesti žaludečních vředů nabízení služeb za úhradu,které jsou vceně pobytu (bazén)

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
5
Hotel Lafonte hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Weinerová,

chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za Vaši návštěvu a za vyplnění recenze s kladným i záporným hodnocením.

Rád bych zareagoval na jednotlivé body uvedené v záporném hodnocení. Od společnosti Spa.cz jste obdržela voucher, ve kterém jste měla podrobně uvedené veškeré služby, které byly součástí ceny zakoupeného pobytu, takže pokud jste si tento voucher pozorně přečetla, nemusela byste, jak sama uvádíte, pátrat po tom, na co máte během svého pobytu nárok. V den příjezdu jsou naši hosté přivítáni na hotelové recepci, kde recepční kromě běžné ubytovací činnosti zrekapituluje i služby, které jsou v ceně pobytového balíčku. Běžně se stává, že během tohoto přivítání něco našim hostům unikne, což je samozřejmě naprosto přirozené a dodatečně se dotazují na recepci, kde jsme jim velice rádi nápomocni a rádi zodpovíme veškeré jejich dotazy.

Bohužel se k nám nedostala informace, že máte žaludeční vředy a požadujete určitou dietu. Naši kuchaři připravují velice dobrá jídla a vaří z kvalitních surovin. Většinu těchto surovin jezdím osobně nakupovat. Pakliže máte takové zdravotní potíže, je nutné na ně dopředu upozornit, abychom mohli stravu těmto potížím přizpůsobit, jako to běžně děláme u hostů s bezlepkovou dietou, vegetariánů atd.

Kolegyně mě informovali o skutečnosti, že došlo k nedorozumění ohledně termínu privátní sauny s vířivkou, proto Vám dali hned druhý den náhradní termín a za tato nedorozumění Vám nebyly účtovány žádné poplatky.

Jsme komunikativní tým lidí a nebojte se nás příště zeptat, pokud by Vám bylo něco nejasné, nebo pokud byste potřebovali nějakou pomoc. Samozřejmě i my občas uděláme nějakou chybu, za kterou se umíme omluvit a okamžitě ji napravit. Jsme lidé, kteří pracují ve službách a mají svou práci rádi.

Přeji Vám hodně zdraví, štěstí a životní radosti a těším se na případnou další návštěvu.

S úctou

Ing. Jan Ciglanský / ředitel hotelu

Pavla Červinská

Gruppe von Freunden, 28.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Přátelská obsluha Masáže a koupele

  • Večeře: použití mražených potravin, žádné kuchařské umění.... chválím jedině moučnik jahody s pravou šlehačkou. Snídaně: ok Byly jsme 3 v malém pokojíčku.... nedalo se chodit.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Renata Straková

Einzelreisender, 16.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Vhodné více pro krátkodobý pobyt relaxace a k poznání města, výhodná snadná dostupnost MHD.

  • Umístění v nehezké části kraje města, bez možnosti větší soukromé hotelové terasy nebo zahrádky. V koupelně chybějící větrák a ve wellness lehátka.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
7

Václav

Älteres Paar, 8.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Strava... čekali jsme větší výběr na snídani a k večeři lehčí zdravější stravu a né samé knedlíky!..

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.7.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 6.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Pobyt v hotelu Lafonte byl příjemný. Personál byl milí. V okolí se dá dělat výlety pěšky či MHD.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Hana Žáková

Einzelreisender, 12.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Pokoj byl velmi příjemný, tichý, čistý a z 6.patra pěkný výhled na Krušné Hory.

  • Umístění hotelu v Rybářích je trochu nešťastné , okolí zvláště pak Sokolovská ulice je nevábná a nečistá. To je ale asi problém Magistrátu K.V.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 25.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Hotel je v klidném prostředí města,s příjemným personálem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 15.5.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Nejvíce jsem byla spokojená s personálem v restauraci.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6